Car 360 sistema di surviglianza panoramica di l'area cieca

小车盲区

 

360套装小车1

 

Un sistema di monitoraghju di l'area ceca panoramica di l'auto 360, cunnisciutu ancu un sistema di càmera di 360 gradi o un sistema di vista surround, hè una tecnulugia utilizata in i veiculi per furnisce i cunduttori cù una vista cumpleta di u so circondu.Utilizeghja parechje camere strategicamente piazzate intornu à u veiculu per catturà l'imaghjini da tutti l'anguli, chì sò poi processati è cuciti inseme per creà una vista di 360 gradi senza saldatura.

U scopu primariu di un sistema di surviglianza di l'area cieca panoramica 360 hè di rinfurzà a sicurità eliminendu i punti cechi è aiutendu i cunduttori à maneuver i so veiculi in modu più efficace.Permette à u cunduttore di vede e zoni chì sò tipicamente difficiuli o impussibili di osservà cù solu i retrovisori laterali è retrovisori.Fornendu una vista in tempu reale di tuttu u perimetru di u veiculu, u sistema aiuta à parcheghju, navigà spazii stretti, è evitendu ostaculi o pedoni.

Eccu cumu un tipicuSistema di surviglianza panoramica di l'area cieca 360opere:

  1. Posizionamentu di a Camera: Parechje fotocamere angulari sò muntate in diverse pusizioni intornu à u veiculu, cum'è a griglia frontale, i specchi laterali è u paraurti posteriore.U numaru di càmera pò varià secondu u sistema specificu.
  2. Cattura d'Image: E camere catturanu video o imagine simultaneamente, coprendu una vista completa di 360 gradi intornu à a vittura.
  3. Trattamentu di l'Image: L'imaghjini catturati o i feed video sò trattati da una unità di cuntrollu elettronicu (ECU) o un modulu di trasfurmazioni d'imaghjini dedicatu.L'ECU unisce l'inputs individuali di a camera per creà una maghjina cumposta.
  4. Display: L'imaghjina cumposta hè allora visualizata nantu à a pantalla di infotainment di u veiculu o in una unità di visualizazione dedicata, chì furnisce u cunduttore cù una vista d'uccello di u veiculu è u circondu.
  5. Avvisi è Assistenza: Certi sistemi offrenu funzioni supplementari cum'è a rilevazione di l'ughjettu è l'alerta di prossimità.Questi sistemi ponu detectà è avvistà u cunduttore nantu à ostaculi potenziali o periculi in i so punti ciechi, rinfurzendu ancu a sicurità.

U sistema di surviglianza di l'area cieca panoramica 360 hè un strumentu preziosu per parcheghju in spazii stretti, maneuvering in spazi affollati, è aumentà a cuscenza di a situazione per i cunduttori.Cumplementa i specchi tradiziunali è e camere di retrovisione offrendu una vista più cumpleta, aiutendu à prevene accidenti è migliurà a sicurezza generale di guida.


Tempu di post: 29-ghjugnu-2023