CMSV6 Fleet Management Dual Camera Dash Cam

WGDC06 (8)WGDC06 (4)

 

 

UCMSV6 Fleet Management Dual Camera AI ADAS DMS Car DVRhè un dispositivu pensatu per a gestione di a flotta è u monitoraghju di i veiculi.Hè dotatu di diverse funzioni è tecnulugia per rinfurzà a sicurezza di i cunduttori è furnisce capacità di surviglianza cumpleta.Eccu una panoramica di e so caratteristiche principali:

1. Camera doppia:A dashcam hè dotata di duie camere, una per registrà a strada davanti è l'altra per registrà l'internu di u veiculu.Questu permette un surviglianza simultanea di e cundizioni di u cunduttore è di a strada.

2.AI ADAS (Sistema Avanzatu di Assistenza à u Driver): A funzione AI ADAS utilizza algoritmi di intelligenza artificiale per furnisce l'assistenza di u driver in tempu reale.Pò detectà è avvistà i cunduttori di risichi potenziali cum'è a partenza di a corsia, a collisione in avanti è a fatigue di u cunduttore.

3.DMS (Sistema di Monitoraghju di u Driver):U DMS usa tecnulugia di visione di computer avanzata per monitorà u cumpurtamentu è l'attenzione di u cunduttore.Puderà detectà segni di sonnolenza, distrazione o altre pratiche di guida insicure, emettendu avvisi quandu hè necessariu.

4. Car DVR:U dispusitivu funziona cum'è un videoregistratore digitale (DVR) per i veiculi, registrandu filmati video d'alta qualità di a strada davanti è l'internu di u veiculu.Questa filmazione pò esse utile per scopi d'assicuranza, analisi d'accidenti, o monitoraghju di u cumpurtamentu di u driver.

5. Connettività WiFi è 4G:A dashcam hè dotata di capacità WiFi è 4G, chì permettenu l'accessu remoto è u monitoraghju in tempu reale.Questu permette à i gestori di a flotta di seguità u locu di i veiculi, vede i video in diretta è riceve notificazioni istantanee.

6.GPS (Sistema di Posizionamentu Globale):U ricevitore GPS integratu furnisce u posizionamentu precisu è u seguimentu di locu.Permette un seguimentu precisu di i veiculi, ottimisazione di rotte è capacità di geofencing.

In generale, a CMSV6 Fleet Management Dual Camera AI ADAS DMS Car DVR hè una soluzione cumpleta di monitoraghju di i veiculi chì combina a registrazione di doppia camera, funzioni avanzate di assistenza di u driver, monitoraghju di u driver, è opzioni di cunnessione cum'è WiFi, 4G è GPS.U scopu di migliurà a sicurità di i cunduttori, rinfurzà e capacità di gestione di a flotta, è furnisce dati preziosi per l'analisi è a decisione.


Tempu di post: Jul-18-2023